Veelgestelde vragen
Bekijk hieronder de antwoorden op de meestegestelde vragen, komt u er alsnog niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice
Wat is Re-Own en wat doen jullie?
Re-Own is een bedrijf die gespecialiseerd in de aan- en verkoop, evenals de inruil van tweedehands (en soms nieuwe) goederen, met de nadruk op elektronica, studiogear, camera's, lenzen, drones, en meer.
Kan ik mijn producten inruilen bij Re-Own?
Ja, zeker! We bieden een inruilservice waar je jouw oude producten kunt inruilen voor korting op nieuwe aankopen. Ga naar onze Sell & Trade pagina om je items in te ruilen.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Onze klantenservice is bereikbaar via onze chatfunctie op onze website. We streven ernaar binnen 3 uur te reageren. Voor directe hulp zijn we ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 op het telefoonnummer +316-87310189 (whatsapp ook mogelijk).
Wat zijn de geaccepteerde betaalmethoden bij Re-Own?
We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder creditcards, iDEAL, Bancontact en Bankoverschrijving. Alle betalingen worden veilig verwerkt.
Bieden jullie garantie op jullie producten?
Ja, onze producten worden grondig door onze specialisten gecontroleerd waardoor wij op al onze producten 2 maanden garantie geven.
Wat zijn margeproducten?
Margegoederen zijn gebruikte goederen die wij hebben ingekocht zonder BTW.
De gebruikte goederen die wij aanbieden zijn over het algemeen margegoederen en vallen onder de margeregeling van de belastingdienst. Dit houdt voor u in dat bij deze aankoop een BTW-tarief van 0% wordt gehanteerd.